Side by Side er en danseklub for Line & Country Dancers, som holder til på Trekanten, Sebbersundvej 2a, 9220 Aalborg Øst.

Foreningens formål er at udbrede kendskabet til og interessen for Line & Country Dancing og samle sine medlemmer og udvikle medlemmernes dansefærdigheder og styrke klubfælleskabet.

Klubben kan deltage i arrangemeter af enhver art med et opvisningsprogram med det formål at udbrede kendskabet til Line & Countrydansen og klubben.

Klubben blev stiftet den 8. april 2001 af en gruppe af aktive danser og har igennem en årrække holdt mange arrangementer, sommerdanse, koncert med Dave Sheriff, opvisningsdans sammen med Tamra Rosanes på TV Nord samt samarbejdet med andre klubber til opvisninger.

Det koster 400 kr. pr. sæson for ét hold.